Over ons

Vrouwelijke Personal trainer aan huis

LET’S DO IT specialiseert zich als enige in Nederland in personal training aan huis, voor vrouwen door vrouwen. Ons team bestaat uit bijna 40 vrouwelijke personal trainers. LET’S DO IT helpt vrouwen aan een slank, strak, fit en gezond lichaam en leren klanten een gezonde leefstijl integreren in hun drukke leven.

 

Veel mensen nemen een afspraak met zichzelf niet serieus, maar met een ander wel. Wekelijks staat de trainer bij je op stoep. Zij zal jou door training en coaching motiveren, zodat jij het beste uit jezelf zult halen. Zij gaat ervoor dat je net iets meer zult geven tijdens een training dan dat je alleen zou sporten. Wij zijn jouw stok achter de deur! 

 

LET’S DO IT is actief in Gelderland, Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland, Brabant, in het noorden van Limburg en in Zwolle en Groningen.

Over ons

Vrouwelijke Personal trainers 
aan huis

team

Onze trainers zijn ruim ervaren en hebben de juiste diploma’s en certificaten om particulieren en bedrijven te begeleiden op het gebied van verantwoorde en effectieve training en gezonde voeding. Dagelijks staan zij klanten bij die al jarenlang met volle tevredenheid bij hen trainen. 

 

Iedere trainer heeft bij ons haar eigen specialisatie. Zo kan de één naast de Personal training ook Personal Boxing, HIIT training, bootcamps of yogalessen verzorgen en is de ander weer gespecialiseerd in het begeleiden van vrouwen die in de overgang zitten of zwanger of pas bevallen zijn. Daarnaast hebben we personal trainers in ons team die tevens fysiotherapeut, medical trainer, sportmasseur, psycholoog of diëtiste zijn. 

 

Klanten kiezen voor LET´S DO IT omdat ze druk zijn, graag aan huis of buiten getraind willen worden, behoefte hebben aan persoonlijke en professionele begeleiding en een stok achter de deur nodig hebben.

 

In de afgelopen 13 jaar is onze ervaring dat klanten effectief getraind willen worden, maar daarnaast ook de persoonlijke aandacht waarderen. Dat is dan ook de reden dat wij voor Personal trainers kiezen die wat ouder zijn, die stevig in hun schoenen staan, in mogelijkheden denken en levenservaring hebben. Wij zijn trots op ons team en op de resultaten die zij met onze klanten behaald hebben. Lees hier eerlijke reviews van onze klanten die geplaatst zijn op Google. Graag stellen we hieronder ons team aan je voor!

Claudine

jessica

ruth

Bowie

daantje

karin

Nicole

Hesther

Saskia

Claire

Marijke

Renieta

Nadine

Justine

ilona

Graziella

Saskia

Melinda

Saskia

Magda

Hilke

Sonja

Michelle

Jikke

Kiki

Thayenne

Laura

Gery

Carolien

Nouchka

Yvonne

Steffie

Eliesa

Eva

Mirte

R'Kia

Carla

Lonneke

Josien

Lisette

Testimonials

Let’s do it is een fijne organisatie die je meteen op je gemak stelt en een goede intake doet. Hierdoor zoeken ze een goede match qua wensen en personal trainer. Daarnaast ook nog uitleg en voedingsadvies. Totaal pakket dus!
Loes Hoebers
20:41 19 Jan 20
Fijne trainingen, lekker down to earth en altijd tijd om aanvullende tips te geven. Fijn om weer buiten aan de slag te gaan 💪🏼
Amanda Fieten
12:17 13 Jan 20
Erg blij met mijn trainingen en alle adviezen op het gebied van voeding en sporten! Ik ben erg snel terug gebeld en nog geen week later had ik mijn eerste training. Ik zal let’s do it zeker aanraden bij familie en vrienden. Dankjewel dames !
Leonie Van goor
20:49 04 Dec 19
Absoluut een aanrader! Ik heb de persoonlijke begeleiding omtrent de voeding als zeer fijn ervaren. Je krijgt zoveel (of zo weinig) begeleiding/tips en trucs als je zelf prettig vindt. Werkt ook heel goed als je gewoon een stok achter de deur nodig hebt. Ook de personal trainer die ik kreeg toegewezen (Emre) deed het fantastisch. Het was soms natuurlijk zwaar, maar nooit te. En ook nooit saai. Ik heb in een paar maanden tijd geweldige resultaten geboekt!
Amy Van Rijsbergen
13:23 21 Oct 19
Wat goed dat jullie deze training speciaal voor vrouwen,door vrouwelijk trainers hebben ontwikkeld! Dit zal veel vrouwen aanspreken, mij in ieder geval wel!
Wilma Wessels
18:43 21 Oct 19

Vragen over de trainingen van LET’S DO IT

Veelgestelde vragen en de antwoorden

Omdat wij merkten dat veel vrouwen toch liever met een vrouwelijke personal trainer wilden trainen, i.p.v. met mannelijke trainer. De trainer komt immers bij je aan huis. Voor veel vrouwen ligt de drempel lager als ze weten dat ze getraind worden door een vrouw. Ze voelen zich vaak meer op hun gemak, voelen zich begrepen en hebben minder snel last van schaamte.

Geen probleem. LET’S DO IT is het zusje van YourHealth personal training. Zij verzorgen al sinds 2007 personal training aan huis door bijna heel Nederland. We verwijzen je dan ook graag door naar onze collega’s van YourHealth pt.
  1. Contact

Eerst nemen we contact met je op om te horen wat jouw doelstellingen, wensen en verwachtingen zijn en hoe wij jou hierbij kunnen helpen. Naar wens plannen we een vrijblijvend intakegesprek met je in. Dé manier om erachter te komen of onze vrouwelijke Personal trainer en onze visie bij je past.

  1. Intake­gesprek

Bij het intakegesprek komt één van onze trainsters bij jou aan huis. Samen bespreken we wat we voor jou kunnen betekenen op gebied van training, voeding en leefstijl. We houden rekening met jouw wensen, doelen en mogelijkheden. We vinden het belangrijk dat jij je prettig en gehoord voelt en dat het plan haalbaar voor je is.

  1. Let’s do it!

Heb je een goed gevoel na het intakegesprek? Dan bespreken we de gewenste trainingsdagen en de locatie.  Gefeliciteerd, we gaan er tegenaan!

Hier vind je foto’s van onze teamleden.

Samen trainen met je partner, vriendin, familielid of collega? Geen probleem, dat kan bij ons. Het uurtarief blijft hetzelfde en kost je dus niks extra. Op die manier zou je de kosten samen kunnen delen.

Hier kunnen wij helaas geen standaard antwoord op geven. Het is afhankelijk van vele factoren, zoals;

  • Wat is je doel? Wil je 20 kilo afvallen, gespierder worden, wil je je oude kleren weer aankunnen? Wil je deelnemen aan een marathon of wil je gewoonweg een nieuwe leefstijl ontwikkelen?
  • Hoe vaak ga je trainen? Wil je 1 keer in de week met een personal trainer van LET’S DO IT gaan trainen of 3 keer in de week? Wat ga je hiernaast doen, ga je ook zelfstandig trainen? In het algemeen geldt; hoe meer je gaat bewegen, hoe sneller je zult afvallen, hoe gespierder zult worden of hoe eerder je van je klachten af kunt komen, etc.
  • Hoe gezond eet je? Ga je serieus aan de slag met het voedingsadvies dat je van één van onze voedingsconsulenten krijgt, of schenk je hier geen aandacht aan?  
  • Heb je veel last van stress? Stress heeft namelijk een negatieve invloed op je lichamelijke en psychische gesteldheid.
  • Hoe is je genetische aanleg? Zo kan de één sneller spieren opbouwen dan de ander.
  • Hoe is jouw hormoonbalans? Vrouwen in de overgang komen sneller aan en vallen moeilijker af.
  • Hoe fit ben je nu? Heb je kort geleden nog gesport of juist niet?
  • Wat heb je ervoor over om je doel te bereiken? Veel factoren hebben invloed op je gezondheid en trainingsresultaten. Denk, naast meer bewegen en gezonder eten, bijvoorbeeld aan je slaappatroon, de mate van stress, de balans tussen je in- en ontspanning maar ook je zelfbeeld en mindset. Vaak moeten er gewoonten doorbroken worden. Zo’n gedragsverandering gaat vaak niet vanzelf. Aan jou hoe je ermee omgaat, welke keuzes je hierin maakt.

Zoals je kunt lezen, kunnen we je geen garantie bieden dat je binnen een bepaalde periode bepaalde resultaten zult behalen. Wel kunnen we je hierin adviseren en ondersteunen. D.m.v. coaching, begeleiding en training gaan we voor duurzame resultaten.

We hebben inmiddels vele klanten ondersteunt bij het ontwikkelen van een gezondere leefstijl, zoals:

  • Afvallen
  • Aankomen
  • Gespierder en sterker worden
  • Meer energie krijgen
  • Gezondere eetgewoontes
  • Minder last snaaibuien en vermoeidheidsklachten
  • Afbouwen van medicijnen
  • Betere nachtrust
  • Vermindering medicatiegebruik
  • Minder stress
  • Een beter lichaamshouding
  • Vermindering of verdwijnen van lichamelijke klachten
  • Betere conditie
  • Zichtbare belijning van de spieren
  • Positiever zelfbeeld
  • Betere sportmotivatie

Veel ruimte hebben we niet nodig voor een training. Enkele passen bewegingsruimte is al voldoende. We kunnen binnen trainen maar ook buiten bij jou in de tuin of op een plek bij jou in de buurt. Zoals bijvoorbeeld in een park of bos of op een veldje. Je traint op jouw gewenste tijd en locatie.

Niet veel. Veel oefeningen kun je met je eigen lichaamsgewicht uitvoeren. Daarnaast neemt de trainer allerlei sportmaterialen mee die nodig zijn voor de training. Denk aan dumbells, een kettlebell, een medicineball of wat elastieken. We vragen je om voor de training makkelijk zittende (sport)kleding aan te trekken en stevige, goed passende sportschoenen. Verder is het handig om een bidon gevuld met water mee te nemen, net als een handdoek.

Veel vrouwen die net zijn bevallen willen zo snel mogelijk hun oude figuur weer terug. Afhankelijk van hoe je zwangerschap en bevalling verlopen is, mag je in de meeste situaties van je gynaecoloog of  verloskundige 6 tot 8 weken na je bevalling weer langzaamaan  sporten. 

Tegenwoordig kun je online allerlei workout video’s vinden waar je zelf mee aan de slag kunt gaan. Wees hier wel voorzichtig mee. Helaas zijn dit gestandaardiseerde video’s en wordt er dus geen rekening gehouden met hoe het met jóu gaat. Zo weten zij niet wat jouw lichamelijke mogelijkheden en beperkingen zijn en kunnen zij niet zien of je de oefeningen goed uitvoert.

Bij LET’S DO IT hebben we een aantal vrouwelijke Personal trainers die gespecialiseerd zijn in het geven van trainingen aan moeders na een bevalling. Wil je meer weten over sporten na een bevalling? Lees dan onze blog ‘Sporten na de bevalling‘.

Het is belangrijk om het sporten langzaam op te bouwen. Want voorkomen is beter dan genezen. Als je je lichaam te snel en te zwaar belast ben je nog verder van huis en kan je blijvende klachten overhouden. Bij twijfel, raadpleeg altijd je arts.

Ja hoor, dat kan. Fijn juist als je naast de trainingen ook zelf gaat trainen! Zo behaal je je doel sneller en houd je je sportmotivatie langer vast. Jouw trainer zal naar wens een trainingsschema voor je opstellen dat afgestemd wordt op jouw wensen, doelen en mogelijkheden. 

LET’S DO IT biedt 7 dagen in de week personal training aan huis, vanaf 07:00 tot 22:00 uur. 

Vragen over de kosten van een Personal trainer aan huis

Veel gestelde vragen en de antwoorden

De prijs hangt af van welk pakket je kiest. LET’S DO IT werkt met strippenkaarten. De kosten voor een Personal trainer aan huis, inclusief voedingsadvies, liggen tussen de € 65 en € 85 excl. BTW per training van een uur. Wij bieden pakketten aan vanaf 15 trainingen. Wil je de kosten delen met een sportmaatje? Dat kan bij ons. Het uurtarief blijft hetzelfde. Ben je ondernemer? Dan kunnen de kosten eventueel aftrekbaar voor je zijn. Lees hier meer over de prijzen van een Personal trainer aan huis. 

Nee, het kost je niks extra. Het is een extra service die we je aanbieden.

Ja, dat kan bij LET’S DO IT. Veel van onze klanten trainen samen met hun partner, collega of vriendin. Het uurtarief blijft gelijk dus je kunt in dat geval de kosten samen delen. Samen trainen kan stimulerend werken. Houd er wel rekening mee dat de trainer haar aandacht over jullie beiden moet verdelen en dat er niveauverschil kan zijn. Bij de één op één training sta jij alleen centraal wat ten goede komt van de kwaliteit.

Ruim 13 jaar ervaring

LET’S DO IT is het zusje van YourHealth personal training. Sinds 2007 verzorgen zij personal training aan huis door bijna heel Nederland. Het team van YourHealth bestaat uit bijna 40 mannelijke- en vrouwelijke personal trainers. Omdat wij nauw samenwerken, zou je tevens met een mannelijke personal trainer kunnen trainen.